دانلود نرم‌افزار و پلاگین

دانلود نرم افزار Meteonorm 8.0.3 Multilingual همراه با کرک
نام نرم‌افزار: دانلود نرم افزار Meteonorm 8.0.3 Multilingual همراه با کرک
دسته بندی: فایل آب و هوایی

Meteonorm نرم افزاری کامل و کم نظیر که به منظور تهیه فایل آب و هوایی برای تمام نقاط جهان استفاده می گردد. با استفاده از این نرم افزار می توان تمام اطلاعات از جمله ، دمای هوا در ساعات مختلف روز و شب، شدت تابش نور خورشید، میزان رطوبت و خشکی هوا، نوع آب و هوا و اقلیم منطقه و بسیاری از پارامترهای آب و هوایی دیگربرای هر نقطه استخراج نمود. این نرم افزار اطلاعات خود را از 8325 ایستگاه هواشناسی ، 5 ماهواره هواشناسی و 30 سال تجربه دریافت میکند. روش تهیه فایل آب و هوایی برای نقاط دارای ایستگاه هواشناسی، استفاده از همان ایستگاه بوده و برای سایر نقاط استفاده از روش های میان یابی و درون یابی برای تهیه فایل آب و هوایی می باشد. شما میتوانید داده ها را با فرمتهای مختلف اکسل، CSV, TMY2, TMY3, EPW, PVSol, PVSyst, Polysun و … دریافت نمایید. این فرمتها شامل تمامی موارد مورد نیاز در نرم افزارهای مرتبط میباشد.

دیدگاه کاربران

ملیکا سهامیان مقدم 2 سال پیش

سلام وقت بخیر.من نرم افزار Meteonorm نصب کردم و فایل کرک در محل نصب کپی کردم و بعد باز کردن نرم افزار skip میزننم.ولی بعد پنجره جدید باز میشه که دو گزینه register (وقتی روی این گزینه میزنم سریال نامبر میخواد) و continoue in demo mode (که وقتی این میزنم و لوکشین معلوم میکنم و میخوام با energy plus خروجی بگیرم پیغام (you are running in demo mode.please register meteonorm in order to save output data.) میاد و نمیزاره خروجی save بگیرم.ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم.

حامد مصلحی 2 سال پیش

سلام کرک شما از بین رفته، باید مجدد نرم افزار رو دانلود کنین و مجدد کرک کنید. موقع حذف؛ حتما کامل نرم افزار رو حذف کنین.

مهتاب 3 سال پیش

باسلام ببخشید یک سوال در نرم افزار (Meteonorm) چگونه باید خروجی ها را ذخیره کنیم (زیرا به ثبت نام و شماره سریال نیاز داریم)؟ ببخشید از کدام Serial number برای ثبت نام در نرم افزار در ورژن 8.03 می توانیم استفاده کنیم؟ ممنون

حامد مصلحی 3 سال پیش

سلام کافی هست نرم افزار کرک کنید فقط. برای کرک کردن باید فایل کرک رو در محل نصب ریپلیس کنین. از اون به بعد همیشه بعد باز کردن نرم افزار، گزینه skip رو بزنین و اپدیت نکنین

ارسال دیدگاه شما

برای ثبت دیدگاه لطفا وارد وبسایت شوید.