min ill and max ill of shading states fro dynamic shadings
سلام
وقت بخیر
یه سوال پایه ای دارم:
وقتی برای شیدینگ استِیت ها داریم min ill و max ill تعریف می کنیم:
این min ill و max ill در واقع بازه روشنایی مورد نظری هست که سایبان از محیط خارجی (و درواقع خورشید و آفتاب) میگیره و در معرضش قرار داره. درسته؟
بله .. بر اساس فایل epw اطلاعات رو میخونه و بر اساس میزان لوکس موجود در محیط خارجی تنظیم میشه
این رو هم اضافه کنم در رابطه با این سوال من صرفا روشنایی ill. رو مد نظر دارم و اصلا به داستان خیرگی وارد نمی شم.
ممنونم..
ممنونم:)
نمونه-استاندارد- مقاله-سایت-توضیحی یا هرچیزی که توی تعریف این باز های min ill و max ill بتونه کمکم کنه: تا بهتر بتونم پیش بینی و درک درستی نسبت به نتیجه و اصلا روند تغییر این اعداد برای به دست آوردنِ بهترین بازه ها داشته باشم، برام میگید؟
پ.ن: هدفم بهینه سازی زوایای این لوور ها برای 1-دریافت بهینه نور روز برای یک کلاس= 300<UDLI<
500 لوکس و در عین حال 2-کاهش مجموع مصرف انرژی (روشنایی-سرمایشی-گرمایشی) است:
و الگوریتم integrated thermal and lighting analysis رو هم نوشتم: الان فقط می خوام طبق یک منطق درست بتونم این بازه های min و max آستانه های روشنایی رو برای هر shading state انتخاب کنم- ران بگیرم و نتایج رو مقایسه کنم.
ممنون از وقت و دقت شما :)
این رو هم اضافه کنم که در مورد سوال بالا:
من صرفا روشنایی ill. رو مد نظر دارم و اصلا به داستان خیرگی وارد نمیشم.
مرسی
سلام مجدد وقت بخیر ممنون می شم برای پیدا کردن بازه های درست، راهنمایی ام کنید. مرسی:)
من نمونه مقاله ای در این خصوص ندیدم چون تعریف این بازه ها با توجه به شیدینگ کاملا متفاوت هست و طراح تعیین میکنه کنترل استراتژی یک ساه یان رو .. یک موضوع کلی که فقط هست اینه که بالای 10000 لوکس استانه خیرگی وارد مرز Disturbing میشه ..
ممنون..