سجاد رضائی نسب
سجاد رضائی نسب

تب activity در design builder برای یک ساختمان مسکونی معمولی

از دوستان کسی میدونه بهترین template  در تب activity برای یک واحد مسکونی معمولی با مساحت 120 متر مربع چهار نفره کدومه؟ کسی تجربه مدلسازی چنین چیزی رو داره؟ بهترین activity  که میشه براش درنظر گرفت چیه؟

 پاسخ 

سلام. هر اتاق این ساختمان مسکونی رو میتونید روی تمپلیت خودش بذارید. تمپلیت عکس زیر رو باز کنید و هر زون رو روی عنوان مناسب خودش قرار بدین.

از پاسخ شما بسیار سپاسگزارم. اما زمانی که برای فضای حمام از تمپلیت domestic bathroom  استفاده می کنم در قسمت متابولیک، activity را به صورت light office work  نمایش میده. این درسته  یا باید از چیز دیگری استفاده کنم?. در ضمن DHW پیش فرض هم کم به نظر میرسه (1.05). این عدد برای toilets خیلی بیشتره(4.85). در ضمن چرا روزهای هفته رو 5 روز درنظر می گیره در حالیکه ساختمان مسکونی همیشه فعاله. 

حرف شما کاملا درست هست. برای همین خاطر هست که من همیشه میگم از تمپلیت ها فقط برای برنامه زمانی استفاده کنید (اگر برنامه زمانی ندارید) و سایر تنظیمات را کاملا خودتون برای هر اتاق تعریف کنیدو الان هم بهتر هست شما هر اتاق رو بعد از گذاشتن رو تمپلیت چک کنید و دستی تغییر بدین. این بهترین راهکار هست.