مریم
مریم

کار با انرژی پلاس یا پلاگین رابط گرسهاپر

سلام دوستان

آیا یادگیری و کار با انرژی پلاس تفاوتی نسبت به استفاده از کامپوننت های شبیه سازی انرژی در هانی بی داره (اون هایی که با موتور انرژی پلاس کار میکنند)؟ منظوم اینه که آیا داده های دقیق تری میده یا چیزی مانند اون.

برای شبیه سازی نور روز چه نرم افزاری رو پیشنهاد می کنید آیا همچنان پلاگین هانی بی قدرتمند تر از سایر پلاگین ها و نرم افزارهاست؟

پیشاپیش ممنون از وقتی که میزارید.

 پاسخ 

سلام و وقت به خیر به نظر بنده و طبق اون چیز هایی که شنیده ام ران انرژی پلاس در هانی بی جزئیات بیشتری رو می تونه در اختیار کاربر قرار بده و در بحث نور هم هانی بی به نظر من فوق العاده عمل کرده و خیلی تخصصی می باشد و نسخه های هانی بی پلاس و هانی بی ردیانس نیز برای بحث نور بعلاوه نسخه های لگسی و معمولی به صورت بسیار تخصصی برای کاربر تولید شده است . ولی همون طور که مطرح کردم این فقط نظر من می باشد و می تواند اشتباه باشد .

انرژی پلاس بیس تمامی نرم افزارهاست .. خروجی انرژی پلاس با هانی بی تفاوتی از نظر دقت نداره .. ولی ماهیت این دو از نظر کاربردی متفاوت هستند .. محیط کاربری هانی بی به مراتب قوی تر هست مخصوصا برای معماران .. ولی کسی که با هانی بی کار میکنه بسیار بهتر خواهد بود که انرژی پلاس هم بلد باشه .. چون بسیار راحت تر میتونه دیباگ کنه و اشکالات مدلسازی رو در بیاره .. داخل وبسایت فیلم وبینار معرفی پلاگین های هانی بی و لیدی باگ هست البته که قدیمی هست ولی اگر دیدی ندارید نسبت بهش میتونه شروع خوبی باشه 

لینک فیلم