ARGB در ایجاد متریال ترنسلوسنت
با سلام و وقت بخیر
توی هانی بی وقتی میخواهیم متریال ترنس ایجاد کنیم- باید بر اساس رنگ متریال- با استفاده از کامپوننت split ARGB باید اون رنگ رو تجزیه کنیم- سوالم اینجاست که چرا باید همچین کاری انجام بشه؟ چون توی متریال های دیگه هانی بی عموما یک عدد یکسان به کانال های آر جی بی داده میشه- اینجا چرا تفکیک میشه و چرا اون کامپوننت split ARGB کد رنگی ها رو توی کانال های ار جی بی تقسیم میکنه به 255؟
با تشکر از تیم آپ گرین گرید
شیشه در حالت عادی رنگ خنثی داره برای همین سه رنگ اصلی به یک میزان اعداد انعکاسش داده میشه .. حال اگر شما بخواید حتما یکشیشه رنگی مدل کنید اون موقع دیگه یکسان نخواهد بود RGB و میتونید از این کامپوننت استفاده کنید
ممنون استاد