نریمان رفعتی
نریمان رفعتی

ارور در ران انرژی پلاس

سلام جناب دکتر @amirT 

شبیه سازی چندین مدل پترن رو با انرژی پلاس هانی بی لگاسی انجام میدادم که این ارور رو دریافت کردم!
The error says: 1. The simulation has failed because of this fatal error:
** Fatal ** Errors occurred on processing input file. Preceding condition(s) cause termination.

فکر میکنم مشکل از ورژن انرژی پلاس باشه، پلاگین لگاسی رو با اپن استودیو 2.9.1، 3.0.0، 3.1.0 و 3.2.0 تست کردم ورژن انرژی پلاس توی اولی 9.0.0 و بقیشون 9.3.0 بود همشون این ارور رو میدادن. ولی وقتی با لیدی باگ 1.2.0 (انرژی پلاس 9.4.0) ران میگیرم مشکلی نداره، اما چون sDA تعریف نشده توی 1.2.0 میخواستم با لگاسی ران بگیرم. شما اطلاع دارید چطور میتونم این مشکل رو برطرف کنم؟

image
image
 پاسخ 

شما زمانی که اوپن استودیو نصب میکنید دیگه نیازی به نصب انرژی پلاس ندارید چون خودش داره البته از ورژن 3 به بعد فکر کنم اینطوری شد  .. احتمالا چون خودتون مجزا انرژی پلاس رو نصب کردید این عدم تطابق ورژنی که نشونمیده به خاطر اون هست .. ولی در کل این مشکلی نداره چون شما میتونید برای ورژن های قدیمی ، اوپن استودیو و انرژی پلاس رو در درایو سی نصب بکنید و برای ورژن های جدید تو فولدری که در ادرس username اتون ایجاد شده نصب کنید .. اینطوری هم قدیمی ران میشه و هم جدید .

و البته که ارور اصلی شما ربطی به ورژن انرژی پلاس نداره .. سطحی که به Hb context دادید انگار اسمش تکراری هست .. عکس برام واضح نیست پیام رو دقیق ببینم 

بله درست میفرمایید. با سرچی که از ارور توی فروم لیدی باگ داشتم دیدم اکثرا مشکل این ارور رو از آپدیت نبودن ورژن انرژی پلاس دونستند. ورژن لگاسی هم تا ورژن 9.3.0 انرژی پلاس رو ساپورت میکنه و وقتی با لیدی باگ 1.2.0 و انرژی پلاس 9.4.0 مشکلی نداشت منم این احتمال رو دادم که مشکل از ورژن باشه.


ارورهای اولیه مربوط به اسم صفحات هست که فکر نکنم مشکلی باشه.
ممنون میشم مشکل رو از جایی دونستید بفرمایید.