ملیکا سهامیان مقدم
ملیکا سهامیان مقدم

وارد کردن پروژه رویت در پلاگین های هانی بی و لیدی باگ

سلام وقت بخیر

من می خواستم مدل سازی ساختمان در رویت انجام بدم و یک فضا شاخص در ان را با استفاده از این 2پلاگین تحلیل کنم و با استفاده از نرم افزارrhino inside revit گرس هاپر وارد پلاگین های رویت کردم.می خواستم بدونم بدون یادگیری کامل نرم افزار گرس هاپر و با استفاده از فیلم اموزشی شبیه ساز انرژی با پلاگین هانی بی و لیدی باگ که خریداری کردم میشه تحلیل انرژی انجام داد؟ یعنی در رویت مدل کنم بعد از اتمام پروژه در گرس هاپر و این 2پلاگین laod کنم و تحلیل انرژی انجام بدم؟

 پاسخ 

برای یادگیری هانی بی و لیدی باگ نیازی به یادگیری گرس هاپر ندارید چون موارد لازم در طول دوره اموزش داده شده است 

در خصوص وارد کردن مدل هندسه از رویت به راینو، توصیه نمیکنم چون برای مدلسازی انرژی مدل باید بر اساس شرایط خاص خودش مدل بشه .. معمولا وقتی از رویت ایمپورت میشه به راینو اینقدر دوباره کاری باید روی هندسه انجام بشه که اصلا توصیه نمیکنم این پروسه رو .. شما میتونید از اسکچ آپ استفاده کنید برای ایمپورت کردن به راینو .. 

چون من اسکچاپ یاد ندارم  و از طرفی اگر بخوام از اسکچاپ استفاده کنم 2باره کاری میشه برای من چون نرم افزار رندر گیریم رویت هستش و من این تحلیل برای پایان نامم میخواستم.شما برای بهتر طی کردن روند کار ،پیشنهادی دارین که به من توصیه کنین؟

خیر .. من هیچ وقت از رویت ایمپورت نکردم چون عذاب بوده هر موقع کردم ..