atefe asadi
atefe asadi

انویمت

سلام و عرض ادب

من آموزش شما رو تهیه کردم و با 2 سوال زیر روبرو شدم که ممنون میشم راهنمایی کنید.

برای شبیه سازی در چه مرحله ای متوجه ارور موجود می شویم؟ چون محدوده شبیه سازی من بزرگ است خواستم بپرسم امکان ارور دادن بعد از مدل کردن و ساخت فایل config در مرحله شبیه سازی وجود دارد، یعنی ممکن است بعد از 3 روز ران گرفتن ارور بدهد و متوقف شود؟ اگر این چنین است روشی برای جلوگیری از اتلاف وقت هست؟

ساختن building ها در انوی مت دارای گزینهdelete هست اما در بخش vegetation و بقیه موارد گزینه پاک کردن را ندیدم آیا امکان پاک کردن یا ctrl+Z وجود دارد؟

 پاسخ 

سلام وقت بخیر

برای پاک کردن گیاهین از کلیک راست استفاده کنید و روی ان بکشین پاک میشود.

برای سوال در مورد ارور ارور ها فقط در مرحله شبیه سازی رخ میدهد برای چک کردن فایلتون و جلوگیری از اتلاف وقت قبل از زدن دکمه ران شما گزینه چک کردن سیمولیشن رو بزنین ارور هارو برای شما نمایش خواهد داد .بعد از برطرف کردن ارور ها میتوانین شبیه سازی بگیرین


خیلی ممنون از راهنماییتون

سوال دیگه ای داشتم خدمتتون اینکه خروجی دمای داخلی ساختمان را که در نسخه اصلی انوی مت میبینیم به طریق خروجی های دیگر قابل نمایش نیست، امکان داره راهنمایی کنید در این مورد؟

و سوال آخر اینکه وقتی ما اطلاعات یک روز کامل را شبیه سازی میکنیم، نمایش دادن اطلاعات یک ساعت مشخص چگونه انتخاب می شود و چگونه تمامی اطلاعت روز را با هم نمایش دهیم؟



همچنین برای پاک کردن جنس سطح و single wall باید از چه کلیدی استفاده کنیم؟

باید وارد برای پاک کردن متدیال ها جنس اونو برگدونی به حالت دیفالت

پاک کردن سینگل وال هم در ورژن های مختلف نتفاوته با کلیک راست یا دادن طول و عرض و صفر نیشه پاک کرد

امکان نشان دادن اطلاعات همه با هم در یک روز به صورت نقشه امکان پذیر نیست  میتوانین خروجی اکس گرفته و برای نقاط مختلف با کنار هم قرار دادن ساعت ها نمودار ترسیم کنید.