مریم لاچینانی
مریم لاچینانی

system load

سلام و وقت بخیر خدمت شما و ممنون از پاسخگویی شما. من فکر میکنم در سیستم زمان بندی یا on  و off بودن سیستم سرمایشی و گرمایشی شبیه سازی من مشکلی وجود داره، بطوری که دمای محیط داخل و خارج در تابستان تقریبا برابر هست و حتی دمای داخل بیشتر هست. ممنون میشم راهنمایی کنید که من باید چه تغییراتی اعمال کنم. میشه راهنمایی کنید که در تعریف برنامه زمانبندی سیستم سرمایش و گرمایش کدام مورد cooling design یا heating design  باید خاموش یا روشن باشه.

 پاسخ 

آقای مهندس من متوجه شدم که برنامه زمان بندی من برای سرمایش و گرمایش اشتباه بوده. اصلاح کردم، اما همچنان در ماه اردیبهشت و شهریور دمای داخل خونه از خارج خونه بیشتره. دلیل چی میتونه باشه؟ و مورد دیگه اینکه در ماه دسامبر با اینکه هوا سرد هست ولی مصرف انرژی خیلی کمه.

اول ست پوینت ها در تمام فضاها درست تعریف شده باشه

مطمئن بشید این گزینه در کولینگ و هیتینگ درست تعریف شده و تعداد ساعت هایی که قراره سیستم روشن باشه درصد وزنی اون 100 درصد باشه

 

اگر فضای ان کاندیشن دارید این تیک رو بردارید و یک برنامه زمان بندی بدید که در اون ساعت های فقط سیستم سرمایش و گرمایش روشنه. تا دقیقا دمای داخل رو برای اون ساعت ها بهتون نشون بده و چک کنین

ممنونم آقای مهندس. یه سوال دیگه ای که داشتم اینه که آیا در نرم افزار قسمتی هست که بشه مشخصات انواع گیاه ها رو که نیازه برای بام سبز وارد کرد، پیدا کرد؟