دانلود کتاب و استاندارد

کتاب آموزشی نرم افزار دیزاین بیلدر
نام کتاب: کتاب آموزشی نرم افزار دیزاین بیلدر
دسته بندی: شبیه سازی

کتاب آموزشی دیزاین بیلدر به زبان انگلیسی 

در فصول ۱ تا ۱۰، تاثیر مفاهیمی از قبیل هندسه ساختمان، نوع مصالح به کار رفته، بازشوها و سایبان‌ها، روشنایی روز، سیستم‌های سرمایشی/گرمایشی، تهویه طبیعی و پارامترهای حل عددی بر روی مصرف انرژی در ساختمان، به‌وسیله شبیه‌سازی با نرم افزار دیزاین بیلدر در قالب مثال های متعدد مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل ۱۱، مطابقت مباحث مطرح شده در فصول پیشین، با استاندارد ASHRAE 90.1 به‌وسیله مثال  بررسی شده است. در ادامه و در فصول ۱۲ الی ۱۴، سه پروژه کلی تحت عنوان، ساختمان اداری کوچک، ساختمان مررسکونی ویلایی و ساختمان اداری بزرگ شبیه‌سازی شده و نتایج آن به صورت کامل در قالب جداول و نمودارها آورده شده است. بنابراین، خوانندگان کتاب می‌توانند با شبیه‌سازی این پروژه‌ها و مقایسه نتایج به دست آمده با جداول و نمودارهای داخل کتاب، از صحت حل خود اطمینان حاصل فرمایند. متن این کتاب بصورت انگلیسی می باشد.

کتاب آموزشی نرم افزار دیزاین بیلدر بصورت فارسی

اما برای تهیه کتاب آموزشی نرم افزار دیزاین بیلدر بصورت فارسی می توانید از آدرس کتاب طراحی و محاسبه بار تاسیسات مکانیکی در Design Builder را بصورت انلاین خریداری نمود.

 

کتاب طراحی و محاسبه بار تاسیسات مکانیکی در Design Builder | کتاب Design  Builder
کتاب آموزش نرم افزار designbuilder

همچنین برای تهیه فیلم آموزش نرم افزار دیزاین بیلدر بصورت مقدماتی تا پیشرفته می توانید به آدرس فیلم جامع آموزشی نرم افزار designbuilder مراجعه نمائید.

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه شما

برای ثبت دیدگاه لطفا وارد وبسایت شوید.