سفارش کرک

کرک نرم افزار  HAP v6.1

کرک نرم افزار HAP v6.1

400000 تومان

نرم افزار Carrier HAP یکی از قوی‌ترین و همچنین کامل‌ترین نرم افزار‌های محاسبات بارهای سرمایشی و گرمایشی ساختمان‌ها می‌باشد. نرم‌افزار کریر به مهندسان مکانیک و تاسیسات قابلیت‌های زیاد و کاربردی را در عین سادگی ارائه می دهد. این نرم‌افزار محصول شرکت معتبر آمریکایی سازنده دستگاه‌ها و تجهیزات تهویه مطبوع، Carrier است.

نرم‌افزار کریر ویژگی‌های زیادی برای طراحی سیستم‌های HVAC و همچنین قابلیت‌های قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل انرژی ساختمان‌ها در اختیار مهندسان طراح قرار می‌دهد. در این نرم‌افزار نتایج حاصل از محاسبات طراحی سیستم را می توان به طور مستقیم در مطالعات مدل‌سازی انرژی استفاده کرد.

نرم افزار Carrier HAP در کشور ایران مورد تایید سازمان نظام مهندسی ساختمان بوده و در بسیاری از پروژه‌های تاسیساتی و طراحی‌ها از این نرم‌افزار استفاده می‌شود در طی سال‌ها نسخه‌های متعددی از این نرم‌افزار از سوی شرکت کریر ارائه شده‌است؛ که متداول‌ترین نسخه‌های مورد استفاده در ایران مربوط به 4.5 و 4.9 می باشد. جدید‌ترین نسخه این نرم‌افزار ورژن 6.1 می‌باشد؛ که تغییرات بسیار خوبی در رابط گرافیکی، تنوع تنظیمات، تنوع سیستم‌های تهویه مطبوع و محاسبات انرژی داشته است.

برای دریافت ورژن جدید نرم افزار و تهیه کرک ورژن 6.1 کریر HAP به شماره تلفن زیر در تلگرام پیام دهید. کرک تمام ویژگی های نرم افزار را فعال کرده و محدودیتی ندارد.

09365980510

 

دیدگاه کاربران

sultan 3 ماه پیش

halo, need help for hap 6.1 crack

ارسال دیدگاه شما

برای ثبت دیدگاه لطفا وارد وبسایت شوید.