حسین کردنائیج
حسین کردنائیج

فایل های اقلیمی

با سلام آقای مصلحی، بنده برای فایل اقلیمی از سایت climate one building فایل یک شهر را دانلود کردم و در قسمت فایل اقلیمی نرم افزار وارد کردم.  برای صحت سنجی با قبوض برق یک سال گذشته مقایسه کردم بعد از باز کردن این فایل در نرم افزار elements متوجه این قضیه شدم که این فایل اقلیمی برای سال 2012 هستش و خب قبض برق و گاز من برای 2021 میباشد. برای من این سوال پیش اومده که خب این قضیه مشکلی در صحت سنجی بوجود می آورد؟ 

 پاسخ 

سلام

در سایت climate one building، فایهای با پسوند 2007 تا 2021 وجود داره. اون فایل رو دانلود کنین که برای این میانگین این دوره هست. اسم اون سالی که در دیزاین بیلدر میزنه اهمیتی نداره.

سلام، با تشکر آقای مصلحی منظورم این بود که وقتی من دارم قبوض برق و گاز خانه را در سال2020 در نظر میگیرم فایلی که دانلود و بارگذاری میکنیم میانگین  از 2007 تا 2021 هستش و این در صحت سنجی تناقض ایجاد نمیکند؟ این مسئله که پارامتر های اقلیمی که در فایل هستش برای 14 سال متفاوت هستش و میانگینی از آنها وجود دارد؟

 

 

@حامد_مصلحی 

سلام وقتتون بخیر. آیا فایل آب و هوایی برای آینده ( بر اساس پیش بینی های آب و هوایی) برای استفاده در نرم افزار انرژی پلاس یا دیزاین بیلدر موجود هست؟ 

سلام

طبق این دوره خودتون میتونین بسازید.

دوره جامع تحلیل اقلیم