محمدرضا خداکرم
محمدرضا خداکرم

Semi exposed walls

@حامد_مصلحی 

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما،

1-همانطور که استاد در فیلم آموزشی فرمودند برای zone هایی مثل دستشویی، حمام، زیرزمین، انبار و … که نیازی به گرمایش و سرمایش ندارند ما باید zone type رو به حالت Semi exterior unconditioned تغییر بدهیم. حالا سوال من این هست که دیوار میان سرویس یهداشتی که unconditioned هست و اتاق خواب یا پذیرایی که standard هستند و داخل واحد هستند از چه نوعی هست؟ semi exposed wall یا internal partition؟

2-مثلا یکی دیگر از تناقض هایی که برای من پیش اومده اینه که  flat roof به عنوان سقف طبقه اخر که متصل به بام هست برای ما معرفی شد، در حالی که الان در مدل من برای سقف پارکینگ که  یک زون unconditioned  هست و متصل به واحد اول و طبقه اول هست هم flat roof تعریف شده. با این که به نظرم میبایست semi exposed ceiling تعریف میشد.

3-یک مسئله دیگه هم این که استاد گفتند برای این که متوجه بشیم که نرم افزار متریال یک جدار رو از چه نوعی تعریف کرده( یعنی Semi exposed گرفته یا external  یا …) برید روی همون جدار مورد نظر و توی تب construction برید ، از اونجا متوجه میشید این موضوع رو ولی متاسفانه برای بعضی از جدارها این موضوع مشخص نشده مثلا برای سقف سرویس بهداشتی که در مدل من هست هیچ چیز تعریف نشده(عکس پایین).

 

 پاسخ