مهتاب
مهتاب

سربرگ ACTIVITY - دیزاین بیلدر - HEATING AND COOLING

باسلام و وقت بخیر ... در دیزاین بیلدر در سربرگ ACTIVITY برای فضاهایی چون انبار، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، تاسیسات در بخش ENVIRONMENTAL CONTROL برای HEATING AND COOLING کاملا زمان بندی  را باید به صورت OFF در تمام زمان ها قرار دهیم و همچنین دماهای SET POINT AND SET BACK را صفر کنیم؟ و یا باید مثل تمام فضاهای دیگر طبق دمای فصول زمان بندی و دماها را تعیین کنیم؟ ممنون می شوم اگر امکان دارد من را راهنمایی بفرمایید ... سپاسگزارم.

 پاسخ 

تعریف ست پوینت فقط برای فضاهایی لازم هست که دارای سیستم سرمایش و گرمایش هستند و اگر فضایی مثل انباری سیستم تهویه مطبوع نداشت، اعداد قسمت ست پوینت بی اهمیت می باشد.

باسلام … خیلی ممنونم واقعا لطف کردید…

یک سوال دیگر:  ببخشید ممکن هست در مورد نوع زون و زمان بندی دما برای فضاهایی که سیستم سرمایش و گرمایش ندارند من را راهنمایی بفرمایید؟ … سپاسگزارم.

باسلام …  

ببخشید ممکن هست در مورد نوع زون و زمان بندی دما برای فضاهایی که سیستم سرمایش و گرمایش ندارند من را راهنمایی بفرمایید؟ … سپاسگزارم.

سلام

زمانی نیاز به تعریف ست پوینت سرمایش و گرمایش دارید که در اون فضا سیستم سیستم سرمایش و گرمایش داشته باشید اگر فضا بدون سیستم هست تعریف این دما بی اهمیت هست و لازم نیست.