ندا صابری راد
ندا صابری راد

اموزشی

سلام......

من بابت کار پایان نامه می خوام از پلاگین دیوا استفاده کنم.اما در بحث تهویه ی طبیعی...می خوام بدونم در این مورد هم میتونم استفاده کنم؟؟

و این که این فیلم اموزشی که توی سایت به فروش میرسه برای من که اصلا اطلاعاتی در مورد این پلاگین ندارم و در مورد راینو هم اطلاعات کمی دارم میتونه کمک باشه؟ یا این که کلاس اموزشی برم ....

کلاس های اموزشی چطور و کجا هست؟؟

 پاسخ 

سلام دیوا اصلا همچین قابلیتی نداره و کلا در خصوص بحث های مرتبط با انرژی پیشنهاد نمیکنم .. بهتره از هانی بی استفاده کنید .. دوره ها به صورت انلاین هست .. یا اینکه میتونید فیلم اموزشی رو تهیه کنید .. بستگی به خودتون داره .. دوره ها یا فیلماای اموزشی هانی بی یا دیوا پیشنیازی نداره .. چون در طی دوره با کامپوننت هایی که با گرس هاپر یا راینو درگیر هست اموزش داده شده .. 

یعنی تو مبحث نور هم که شبیه ساز نور هست نمیشه کار کرد؟؟

من طراحی شهر کتاب با در نظر گرفتن تهویه ی طبیعی مد نظرم بود....میتونم با نور کار کنم؟یا این که کلا این پلاگین  رو برای این کار مناسب نمیبینید؟؟؟


ببینید دیوا فقط در روشنایی توانایی شبیه سازی داره و در زمینه مسائل مرتبط با انرژی اصلا کامل نیست .. با هانی بی شما هم بحث روشنایی رو کامل میتونید انجام بدید هم بحق انرژی و اسایش حرارتی رو .. حتی پلاگین هانی بی پلاس هم هست که جدیدا اضافه شده و فقط روی روشنایی با دقت بسیار بالاتر از دیوا مانور داده ..