parniyan goli
parniyan goli

ارور کپی کردن هنگام استفاده از فیلم آموزشی

سلام، متاسفانه وقتی فیلم آموزشی انرژی پلاس بازه نمی تونم در هیچ محیطی( حتی خود انرژی پلاس مثلا از دیتاست به فایل خودم) کپی و پیست کنم و نرم افزار بسته میشه. این ایراد از نصب انرژی پلاسه یا نوع فایل فیلم آموزشی این ایرادو ایجاد کرده؟  can't open clipboard./Run time error 521

 پاسخ 

سلام

واقعیت تا حالا کسی این خطا رو گزارش نکرده بهمون

الان فیلما بسته باشه، مشکل حل میشه؟

بله، وقتی فیلم رو می بندم مساله ای نیست. 

فیلم آموزشی؛ حالت رسانه ای دارد که علاوه بر آموزش، می توان با تکنیک های فنی و خلاق توجه مخاطب را نیز به آن جلب کرد. برای ساخت فیلم آموزشی، باید تدبیری جدا از ساخت فیلم های داستانی و مستند و… اندیشید؛ زیرا تهیه فیلمنامه برای ساخت ویدیو آموزشی بسیار متفاوت است.  درست است که برای ساخت یک کلیپ آموزشی، کتاب می تواند تاثیر زیادی داشته باشد، ولی این نکته را باید در نظر داشت که کتاب، نمی تواند مبنای ساخت یک فیلم آموزشی باشد و ما برای ساخت آن باید از مفاهیم کتاب استفاده کنیم.

موسسه طلوع فیلم این موضوع را وظیفه خود می داند که مسائل فیلمسازی را برای سفارش دهندگان و کارشناسانی که با آموزش آشنایی دارند به درستی روشن نماید تا شناخت درستی از ویژگی ها و ساختار بیانی فیلم در آنها به وجود آورده و از تلف شدن وقت و سرمایه سفارش دهندگان جلوگیری نماید. برای ورود به سایت، اینجا کلیک کنید.